Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Συναγερμός στην Πάτρα: Νεαρός με κορονοϊο το «έσκασε» από το νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας»

Νεαρός με κορονοϊό «το έσκασε» το πρωΐ της Τρίτης από το Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news για την υπόθεση ενημερώθηκε άμεσα η Εισαγγελία και οι Αρχές, ενώ o ασθενής εντοπίστηκε το απόγευμα και οργανώθηκε επιχείρηση για την επιστροφή του στο νοσοκομείο.

Ο άνδρας – περίπου 20 ετών – ο οποίος νοσηλεύεται για χορήγηση οξυγόνου, αντιδρούσε κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην κλινική Covid, ενώ προσπαθούσαν να τον ηρεμήσουν συγγενικά του πρόσωπα, τα οποία τον προσέγγιζαν με όλα τα μέτρα αυτοπροστασίας.

Όμως φαίνεται πως δεν πείστηκε, με αποτέλεσμα να φύγει από το Νοσοκομείο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Copyright © 2020 ZoxPress Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.